وبلاگ شخصی یاغش کاظمی

وبلاگ شخصی یاغش کاظمی

یا دلنوشته‌ای و حدیث نفسی؛ یا پژوهشی از برای تبادل آرا و آموختن بیشترم. ادعایی نیست ...
وبلاگ شخصی یاغش کاظمی

وبلاگ شخصی یاغش کاظمی

یا دلنوشته‌ای و حدیث نفسی؛ یا پژوهشی از برای تبادل آرا و آموختن بیشترم. ادعایی نیست ...

صدای من ضعیف است

سال 88 در آزمون کتبی دکتری پژوهش هنر دانشگاه شاهد تهران قبول شدم؛ ولی پس از مصاحبه، مردود اعلام شدم. پیگیری کردم و دانستم که در لیست پذیرفته-شدگان نهایی، نام فردی است که حتی در آزمون کتبی قبول نشده بود! 

امسال هم در آزمون کتبی دکتری مرمت بنا در دانشگاه هنر اصفهان قبول شدم؛ با رتبه ی 1. ظاهراً عدد (1) آنقدر اغوا کننده است که خاطر را جمع می کند که نه دیگر نمیشود آنرا کنار گذاشت. ولی خب صدای من ضعیف است؛ دوباره مردود اعلام شدم تا کسی در رتبه ی پایین تر ولی با صدای بلندتر بر جایم بنشیند! 

دیگر برایم عادی شده!

نظرات 5 + ارسال نظر
سعید دوشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:03 ب.ظ

خوشحالم که دوباره می نویسید.

محمد ولی تکاسی چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:27 ق.ظ http://mw1.blogfa.com

با عرض سلام
عشق به ایران و زادگاه خود جهت خدمت به خلق نیاز به مدارک بالای دانشگاهی ندارد. هرچند که تعداد کارشناس ارشد و دکتری از برگ درختان پرتقال بیشتر شده است ولی حاصل زیادی نداشته است. با اندکی سرمایه گذاری در بخش های غیر دولتی و در رشته تخصصی خود می توانید به درجه دکتری نایل شوید.
با ارزوی موفقیت شما در کار و زندگی
تکاسی

سلام دوست ارجمند. سپاس. برقرار باشید.

نیکی چهارشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:57 ب.ظ http://ornamentalplant.persianblog.ir

چه باک! با سکوت می توان جهانی پر از واژه را رقم زد.

بختیار سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:22 ب.ظ

دلِ من گرفته زینجا. هوس سفر نداری؟

http://asha.blogsky.com/1389/12/15/post-159

نیلی سه‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:23 ب.ظ

یاغش خان از آن روز که با غیاث آبادی همکلام شدی و به ایران پشت کردی و نام وبلاگت را که به آن عشق می ورزیدی از این اوستا به جان شیفته تغییر نام دادی نه تنها ضعیف شدی که از دست رفتی.
کجا رفت آن مطالب پرشورت درباره ایران و تاریخ و فرهنگش؟ تو دیگر خودت نیستی. نمی دانم ایران را به چه بهایی فروختی ولی مفت فروختی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد