وبلاگ شخصی یاغش کاظمی

وبلاگ شخصی یاغش کاظمی

یا دلنوشته‌ای و حدیث نفسی؛ یا پژوهشی از برای تبادل آرا و آموختن بیشترم. ادعایی نیست ...
وبلاگ شخصی یاغش کاظمی

وبلاگ شخصی یاغش کاظمی

یا دلنوشته‌ای و حدیث نفسی؛ یا پژوهشی از برای تبادل آرا و آموختن بیشترم. ادعایی نیست ...

هنوز هم ...

 

هنوز هم باران می بارد ... 

هنوز هم فاخته در شبِ تنهایی-ات می خواند ... 

هنوز هم صداقت چشم ها و دست ها، تسلی-ات می دهد ... 

هنوز هم جنگل باران-خورده، به انتظار سبزت سلام می کند ...

هنوز هم میان این همه غریب و غریبه، آشنای مأنوس-ات آن پروانه ی سفید است و آن سنجاقک ظریف بر لب رود ... 

رودی که پیام کوه را به دریا می برد ... 

و دریا ... 

آبی و بزرگ، چون قلب ِ عاشق.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهربانی ها پنج‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:43 ب.ظ http://mehrabaniha.blogsky.com

گفته بودم گر بیایی

مقدمت را گل فشانم

گل چه قابل، مهربانــم ؟

چشمهایم فــرش راهت...

الّلهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

مسعود جمعه 25 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:43 ق.ظ http://happy-birthday-farzaneh.tk/

سلام
روز شنبه 26 مهر روز تولد کسی هست که دوستش دارم، برای روز تولدش نمیتونم هدیه خاصی بگیرم، برای همین این وبسایت رو ساختم تا بتونم براش تبریک جمع کنم و خوشحالش کنم، دوست خاصی ندارم که دعوت کنم و وقت زیادی هم نمونده :( خیلی ها رو دعوت کردم اما اومدن و بدون کامنت رفتن :( ممنون میشم شما سر بزنید و تبریک بگید تا منم بتونم نشونش بدم :)
http://happy-birthday-farzaneh.tk

سلام. این، دومین باری است که پیغام می گذارید. نمی دانم تبریک من و افراد غریبه ی دیگر، به چه کار محبوب شما می آید؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد